Re: Do "hakera" od sześciu boleści zwanego "Peli"

Autor: Peli (ipam_at_wp.pl)
Data: Mon 26 Aug 2002 - 10:31:34 MET DST

> Jeżeli użytkownik "Peli" - jeszcze raz będzie próbował
> włamać się do mojego komputera, to wymyślę sposób na uziemienie go.
> Rozumiem, że na grupie obowiązują pewne zasady, co jak widzę
>"Peliemu" jest obce.
>K.W.

Irytowalo mnie i tylko p y t a l e m na prv.
( chcialem dyskretnie ! )
dlaczego raz wystepujesz w rodzaju m e s k i m :
a raz w rodzaju z e n s k i m.

Nieprawdopodobne jest , aby mezszczyznie
udalo sie kiedykolwiek napisac o sobie
w rodzaju zenskim. ( np. jestem n i e s z c z e s l i w a ! )
Nawet przez pomylke....... .

Nie chcialem pytac publicznie, tylko b.dyskretnie
dlatego poszlo na prv.
Czy to znaczy ,ze jestem "hakerem" i to od 6 bolesci ?

Peli.