Re: Rozerwalo mi plyte w napedzie DVD

Autor: See_you (seefiveyou_at_dns.easy.pl)
Data: Mon 26 Aug 2002 - 00:49:18 MET DST

"Speedy" <speedy_at_2a.pl> wrote in message news:akbgrb$1j8$1_at_news2.tpi.pl...
> Hej
>
> Tak i ciągle sie o tym slyszy, Nie tylko LG (ale głównie) ale tez inne takie
> tzw. noname

Nie tylko noname...
Naped DVD Pionier (polroczny) i plytka (oryginal) z wypozyczalni (film DVD)
- plytka (wczesniej - bez uszkodzen) rozleciala sie na kawalki, naped po wyczyszczeniu pracuje,
najdrozszy byl film DVD, ktory trzeba bylo zwrocic w calosci do wypozyczalni...

> Dobrze sie orientujesz... :)
> Problem dotyczy w szególnosci bardzo szybkich napedów >50x i płytek starych,
> uszkodzonych itp.

Z chyba 5 przypadkow jakie znam to oprocz jednego, padaly plytki z gieldy
tzw. "piraty od ruskich", napedy od x40....
Sam odzyskiwalem dane (na zyczenie klienta) z plytki z czterema 3 cm peknieciami -od wewnatrz,
uzywajac napedu x52 i nie rozpadly sie (przyznam, ze bardzo mnie to zdziwilo).
To zapewne zbyt slabe dowody ale na razie wnioskuje, ze najistotniejsza rzecza jest jakosc plytek
CD.
See_you