Re: Dial-up: dlaczego tak wolno?

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Mon 26 Aug 2002 - 00:42:52 MET DST

> Osobiście podejrzewam, iż ów ZyXEL coś bruździ (serwer i linia jest
> OK), ale problem przerasta moją wiedzę na temat modemów :-) Jeżeli ktoś
> z Was mógłby wskazać drogę lub nakierować na przyczynę, byłbym
zobowiązany.

Sugeruję coś takiego:
V90 jest trybem asymetrycznym, tzn w jedną strone masz 56 (w dół), w drugą
34 kb/s. Ale modem po stronie serwera musi mieć "odwrócony" protokół.
Inaczej masz... to co masz ;)
I jeszcze jedno. Obiło mi się o uszy, że dla V90 jedna z linii musi być
cyfrowa. Tzn, zwyczajowo załatwia się to tak, że linia dostępowa to ISDN, a
po stronie serwera musi być karta ISDN obsługująca V90. I dopiero wtedy
będzie grać. Ale osobiście tego nie robiłem, więc może kto inny się tu
wypowie.
pozdro...
sprocket