Re: Radeon 7000 czy GeForce 2 MX400

Autor: PioZ (pioz_at_go2.pl)
Data: Sun 25 Aug 2002 - 22:58:20 MET DST

> Po tym jak się naczytałem na różnych grupach o Detonatorach a to w takiej
> wersji, a to w innej, o problemach jakie sprawiają na różnych
> konfiguracjach...

A ja nie czytałem tylko instalowałem kilka razy karty nVidii, teraz jestem
na etapie ujarzmiania Radeona VE.
Jak pisałem wcześniej możliwości ma ta kartka spore ale żeby sterowniki
zainstalować trzeba się nieźle nakombinować - dość powiedzieć, że
standardowa procedura czyli uruchomienie setup.exe w 90% procentach kończy
się fiaskiem...