Re: Radeon 7000 czy GeForce 2 MX400

Autor: Bartek Gliniecki (bgliniecki_at_box43.pl)
Data: Sun 25 Aug 2002 - 22:49:57 MET DST

PioZ (news:3d694207$1_3_at_news.vogel.pl) wyskrobał:
> traktuje to jako przejęzyczenie :-)
> Radeon ma większe możliwości jeśli chodzi o pracę na kilku
> wyświetlaczach ale sterowniki nVidii sprawiają przy instalacji
> zdecydowanie mniej problemów...

Po tym jak się naczytałem na różnych grupach o Detonatorach a to w takiej
wersji, a to w innej, o problemach jakie sprawiają na różnych
konfiguracjach, że przy instalacji Windowsa XP trzeba kartę czasem zamienić
na inną, to uprzedzony jestem go GeForce'ów, choć być może osiągi mają
trochę lepsze niż Radeony.

--
Pozdrawiam,
Bartek Gliniecki >> http://www.republika.pl/gliniecki >> GG 3967232