Re: Rozerwalo mi plyte w napedzie DVD

Autor: Michal (jest_ponizej_at_sgh.waw.pl)
Data: Sun 25 Aug 2002 - 22:49:51 MET DST

Dnia Sun, 25 Aug 2002 21:48:04 +0200, "Grzegorz B." <grz-b_at_wp.pl>
napisal:

>Włożyłem krążek CD-ROM z danymi do napędu DVD.
>Po chwili słyszę trzask. Napęd nie daje się otworzyć.
>W końcu jak się otworzył to na tacce została JEDNA
>CZWARTA objętości płytki. Reszta utkwiła w mechanice urządzenia. Mam
>pytanie:
Dobrze gdyby ta reszta byla w calosci, a nie w 1001 kawalkach :-)

>1) Czy takie wypadki z rozrywaniem płytek się zdarzają?
> ( napęd DVD firmy LG.)
U znajomego zdarzylo sie na DVD Toshiby. Plyta - jakis tloczony pirat.
Podejrzewam, ze mogla byc po prosty peknieta - predkosc 40 obrotow na
sekunde ja 'doprawila'.

>2) O ile się orientuję to chyba nie ma przeciwwskazań do używania płyt
>CD-ROM w napędach DVD?
Nie, jak najbardziej nie ma.

Rozkrec, wysyp wszystko ze srodka, skrec... i na 95% bedziesz mial z
powrotem sprawny naped.
Oczywiscie jesli obejmuje go gwarancja mozesz sprobowac reklamowac,
ale moim zdaniem moga zwalic wine na jakosc nosnika i obciazyc Cie
kosztami czyszczenia.
Z drugiej strony rozkrecajac samodzielnie stracisz gwarancje.

Michal H. Chrominski <mchrom_at_sgh.waw.pl>
GG# 3388 ICQ# 21895620 Warszawa