Re: nowy AMD - Thoroughbred "B" !

Autor: _Wojtek_ (wojtek_at_usun.to.z.adresu.rabobank.pl)
Data: Sun 25 Aug 2002 - 11:25:38 MET DST

> Wiele takich jesli mozna zastosowac w stosunku do przyszlych prockow
> intela - propagande maja jedna z najlepszych. Dlaczego z gory
> negujesz, ze AMD moze wypuscic dobry procek - jestes prorokiem?

alez ja nie neguje. nie widzisz roznicy w tym, ze nie wierze w to ze bedzie
cudem a stwierdzenie 'bedzie do dupy'? zachowujesz sie jak typowy fanatyk
amd, jesli ktos nie twierdzi ze 'moje ukochane amd jest the best to jest
wrogiem i trzeba go zniszczyc'. ja tylko mowie ze poczekamy, zobaczymy, jak
juz wyjda pierwsze hammery i pojawia sie jakies benchmarki to wyrobie sobie
zdanie na temat tego procka. do tego czasu nie zamierzam sie nim podniecac,
tak jak Ty...

> Za dogmat zas przyjmujesz ze nowy procek intela bedzie super hiper
> itd. Czyzbys byl jednym z tego tlumu fanow Intela? :->

tylko ze prescott to nie jest nowy procek, to cos jak barton. znajac osiagi
athlona srednio inteligentny koles wymysli jak bedzie dzialal barton, tak
samo jest z prescottem. a hammer to cos jak nastepna generacja itanium
wykorzystujaca technologie alfy. i o nim juz bym niczego konkretnego tak
latwo powiedziec sie nie da. widzisz roznice?

> Jakos trudno sobie uswiadamiasz fakty, ze najgorsze chipsety Intela
> byly nawet w porownaniu z Via albo po prostu kiepsko dopracowane, albo
> chybione z punktu widzenia zapotrzebowania rynku.

mnie nie obchodza najgorsze chipsety intela bo jakos nie zwyklem kupowac
najgorszych rzeczy na rynku, zawsze kupuje najlepsze. i tu tez via moze sie
schowac. zrestza nawet gdybysmy prownali najgorszy chipset intela z
najgorszym via to mam jakies dziwne przeczucie ze i tu wygralby intel ;-)

> Juz niedlugo mam nadzieje sytuacja troche sie wyklaruje. Pamietajmy,
> ze jakieby procki AMD nie byly ich porazka bedzie dzialac na nasza
> niekorzysc (AMD wszak nie jest firma tak mocna jak Intel). Slabe
> wyniki produktu Intela natomiast beda tylko dla tej firmy potknieciem
> (byc moze powaznym, zle tylko potknieciem).

mysle ze taka syytuacja jak teraz jest najkorzystniejsza, intel musi sie
troszeczke liczyc z konkurencja w zwiazku z tym ceny ma znosne, amd ma swoja
nisze i tez jakos przedzie. w przyszlosci raczej nic sie nie zmieni, bo
jakos nie jestem sobie w stanie wyobrazic co skloniloby rynek korporacyjny
do zakupu amda rynek posiadaczy athlonow bedzie stabliny. jest ok i niech
tak bedzie dalej. ostatnie czego bym sobie zyczyl to banktuctwo amd.
nastepnego dnia ceny P4 wzroslyby minimum dwukrotnie...

generalnie kazdy z nas ma to co chce i jest mu z tym dobrze :-)