Magistrala SCSI, dysk LVD i CDROM ATAPI

Autor: darecki_at_wytnij.sobie.to
Data: Sun 25 Aug 2002 - 09:26:13 MET DST

Witam....

Moze ktos mi podpowie ;)

Mam karte SCSI ze "zwyklym" portem (osmiobitowa tasiemka), taka
kieszen na dysk, ale dysk mam LVD. Innych juz nie sprzedaja :(

Da sie to jakos podlaczyc? Kiedys widzialem przejsciowke, ktora byl
podlaczony zwykly (ale SCSI) CeDek do Adapteca LVD/Wide, ale to bylo
dokladnie odwrotnie.

Nie idzie tu o kontroler, moglbym zmienic, ale i tak kieszen ma tylko ta
stara tasme.

Mam tez wypalarke DVD ATAPI. Koniecznie chce ja podlaczyc do SCSI (bo IDE
mam zajete dyskami). Niby komendy ATAPI wygladaja podobnie, ale chyba
tylko Yamaha do niektorych modeli dodaje magiczna wtyczke-konwerter?

Ktos sprzedaje jakies przejsciowki? A moze cos polutowac sie da?

Poadrawiam
D.M.

ps. From: mam dobre, mozna pisac na priva!

--
50 ways to FREAK your roommate:
 22. Pile dirty dishes in your roommate's bed.  Insist that you don't