Re: pomocy - smierc termiczna???

Autor: Sebol (lobo_at_space.pl)
Data: Sun 25 Aug 2002 - 08:55:26 MET DST

Użytkownik "fishaa" <fishaa_at_XXXbox43.gnet.pl> napisał w wiadomoœci

> ja przy coolermasterku DP5-7h53f na athlonie 1700+ puszczonym na szynie
145
> (1900+) mam max 51 stopni przy pelnym obciazeniu a system dochodzi
> do 38 - wiatrak -wydmuchujacy- jest o wiele lepszym rozwiazaniem
> niz wdmuchujacy pod zasilaczem... po dolozeniu z przodu wiatraka
> wdmuchujacego jakis znacznych spadkow temp. nie uswiadczylem..

zgadza sie na 1.7XP mam 43 st przy obciazeniu - jednak nie przetaktowuje bo
nie ma za bardzo sensu poza tym tylko 2 plyty asus i soltek maja pelne
zabezpieczenie przed spaleniem. Reszta dziala z takim opoznieniem ze z
procka zostaje dym ;)

--
lobo_at_space.pl