Re: pomocy - smierc termiczna???

Autor: fishaa (fishaa_at_XXXbox43.gnet.pl)
Data: Sat 24 Aug 2002 - 20:56:30 MET DST

- Grzech - patrzac w niebo zanucil(a):

> tak nawiasem mówiąc, zastanawiam się nad poprawieniem wentylacji w tym
> kompie.
> athlon 1800, gf4, barracuda4, audigy, dvd i nagrywarka to niezłe
> piece. obecnie mam tam duzy coolermaster oraz dodatkowy wiatrak 80 mm
> pod zasilaczem - wdmuchujący. myślę obrócić go zeby wyciągał, a
> dodatkowego wdmuchującego założyć z przodu obudowy. obecnie proc
> osiąga w porywach 80 stopni, 45 - 50 w obudowie. to chyba lekka
> przesada

ja przy coolermasterku DP5-7h53f na athlonie 1700+ puszczonym na szynie 145
(1900+) mam max 51 stopni przy pelnym obciazeniu a system dochodzi
do 38 - wiatrak -wydmuchujacy- jest o wiele lepszym rozwiazaniem
niz wdmuchujacy pod zasilaczem... po dolozeniu z przodu wiatraka
wdmuchujacego jakis znacznych spadkow temp. nie uswiadczylem..

--
pzdr
fishaa