Re: LG FLATRON 795 FT plus czy Samsung SyncMaster SM 757DFX

Autor: Rafał (rafdent_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Sun 25 Aug 2002 - 05:33:25 MET DST

cube <NOSPAMcube2_at_2com.pl> napisał(a):

> Użytkownik "Marks" <punk___at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> nie wiem nic o samsungu ale flatrony maja najgorsza geometrie ze wszystkich
> monitorow jakie widzialem
>
> podzr,
> cube

Powiem krotko. Tez sie napalałem na jeden z tych monitorów i wiecie co
zrobilem? Kupilem u konkurencji i o niebo lepszy, tanszy i MARKOWY!!!. Nie
trzeba ustawiac geometri, bo jest idealna, narozniki bez zniekształcen i
przebarwien. Jak raz włączylem to do dzis nie grzebalem w ustawieniach. Cos
jeszcze potrzeba? Nie zamieniłbym sie na LG i Samsunga.