Re: monitor crt 19" 110kHz - co polecacie??

Autor: Depesz (sofista_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 25 Aug 2002 - 00:53:51 MET DST

Użytkownik ") (" <no_at_email.available> napisał

> wyprowadz sobie ....
>
> matematyka z 3kl podstawowki Ci wystarczy z zapasem
>
> pouczajace doswiadczenie, zrozumiesz jak dziala monitor

Zresztą napiszę co mam do napisania i EOT. Jedyny parametr monitora jaki
pasuje do podanych przez Ciebie wartości to IMHO maksymalna częstotliwość
odświeżania poziomego. To co Ci chciałem szczerze poradzić to żebyś za
bardzo się na tym parametrze nie opierał ponieważ mówi on jedynie, że przy
danej rozdzielczości na pewno nie uzyskasz większego odświeżania pionowego
niż obliczone, ale nic nie mówi co rzeczywiście jest dostępne w danym
monitorze. Dlatego zdecydowanie lepiej IMHO pytać o monitor podając
rozdzielczość i odświeżanie przy jakich chcesz pracować a przy wyborze
sprawdzić czy parametry jakich oczekujesz są co najmniej "zalecanymi"
parametrami monitora, a nie wyżyłowanymi maksymalnymi.
Doradzić chciałem szczerze ale po Twojej odpowiedzi żałuję, że się
odzywałem.

--
pozdrowionka
      Depesz