Audigy - nowe drivery

Autor: ND (ndchoros_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Sat 24 Aug 2002 - 02:01:05 MET DST

Witam,
Czy ktoś miał już okazję przetestować nowe drivery dla Audigy? I czy ktoś
może jest szczęśliwym posiadaczem płyty z nimi? Mam na myśli CD, które trzeba
zamówić na stronie Creative przy użyciu karty kredytowej. Ja niestety (?) nie
mam takowej. Mam za to nie do końca poprawnie pracującą Audigy (Win98SE). Czy
nowe sterowniki rozwiązują dotychczasowe problemy?

ND