Re: monitor crt 19" 110kHz - co polecacie??

Autor: Depesz (sofista_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 24 Aug 2002 - 22:48:15 MET DST

Użytkownik ") (" <no_at_email.available> napisał

> wyprowadz sobie ....
>
> matematyka z 3kl podstawowki Ci wystarczy z zapasem
>
> pouczajace doswiadczenie, zrozumiesz jak dziala monitor

Gdybym domyślał się o co Ci chodzi to może coś bym próbował wyprowadzić, a
gdybym nie dawał rady to bym napisał. Zamiast słać takie posty może byś
krótko odpisał o jaki parametr monitora Ci chodzi - byłoby krócej.
BTW Pytałem życzliwie więc może podaruj sobie zgryźliwości, bo się przeciw
Tobie obrócą.

--
pozdrowionka
      Depesz