Re: nowy AMD - Thoroughbred "B" !

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sat 24 Aug 2002 - 18:07:39 MET DST

"sprocket" <sprocket_at_sys.pl>, wrote in news:ak638t$4um$1_at_news.tpi.pl:

> Ja nie spodziewałbym się tutaj _żadnych_ różnic. Rozwinąłbym wątek,
> ale GLide (znowu ;)) mi się wtarabanił, więc problemy przestoju danych
> w mostku północnym chyba sobie darujemy...;))

OK

> Zdecydowanie nie tak samo...Naprawdę uważasz, że podwojenie prędkości
> przesyłania danych między uP a RAM nie wpływa na wydajność ? Proszę,
> uzasadnij tę tezę...

Czegos takiego nie napisalem. Napisalem tylko ze nie sa tak zalezne od
przepustowosci pamieci jak P4.

> No tak. To może napisać każdy, tak jak i twierdzić, że Tom specjalnie
> faworyzuje AMD ;))

Ja bym powiedzial ze na odwort ;) Zreszta faworyzuje zaleznie rekalm na
witrynie :)

> Ale akurat wyniki, o których mówię, są zgodne z teorią. Wolniejsza praca
> RAM = mniejsza wydajność. Nawet dla Athlona !

A czy ja czemus takiemu przecze?

> Uściślijmy: napisałeś " nie sa tak zalezne od przpustowosci pamieci ".
> Ponawiam prośbę: uzasadnij to.

Porownaj wyniki testow P4 na SDR i XP na SDR a potem na DDR. Komu wzrosna
bardziej wyniki? Cos mi sie wydaje ze sie nie zrosumeilismy od poczatku.

> Wal śmiało, bo teraz ja nie wiem, o co Ci chodzi.

No to nie musze pisac :)

> gila mnie rodzaj gniazdka, zależy mi na tym, żeby _obie_ firmy
> wywierały na siebie silną presję.

Dokladnie.

> A najlepiej, żeby dołączyła do nich jeszcze jedna (VIA ?, Motorola ?,
> Transmeta ? może nVidia ?)

Najpredzej VIA, ale jak narazie celujew rynek Low-end. Choc byly jakies
ploty ze chca sklonowac P4 ;)

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!