Re: pasorzyty na monitorze

Autor: adam (adam_at_adam.pl)
Data: Sat 24 Aug 2002 - 17:15:14 MET DST

"news" <Wagram1806_at_ms-news.pl> wrote
> Witam,
> Najlepszy sposób na pasożyty : Beretta Model 92, 15 naboi,
> mechanizm uderzeniowy kurkowy, samonapinający lub ewentualnie
> coś z górnej półki : SIG-Sauer P230 z nabojami Short. Jeżeli to nie pomoże
> proponuje środki bardziej radykalne : karabin samoczynny Valmet M76
> Made In Finlandia

Ja bym raczej radzil jakiegos shotguna z mozliwie jak najkrotsza lufa, ktora
zapewni spory rozrzut co przy obecnosci wiekszego roju latajacego scierwa
zapewni spokoj po jednym pociagnieciu za spust.
Kolega radzi dobrze aczkolwiek troche roboty by z tym bylo : )))))

A tak na powaznie - siatka w oknie dobry pomysl ale po pewnym czasie (troche
kurzu przylepionego poranna rosa lub deszczykiem) jest rownie szczelna jak
zamkniete okno - sprawdzone, nie polecam.
A nie probowal ktos takich lamp swiecacych na niebiesko, wabiacych i
ubijajacych zdaje sie siatka z wysokim napieciem or something ?

adam