IBM 60gb z serii ICL 120GXP

Autor: PRL (prlalfa_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 24 Aug 2002 - 07:23:43 MET DST

Witam.

Posiad dysk IBM 60gb z serii ICL 120GXP 7200 obr.
Dysk zamontowany na P3B-F, Celeron 850, udma33.
Od początku kiedy go zamontowałem dysk jest bardzo cichy. Nie ma
uszkodzen typu BAD, oraz SMART niczego nie zglasza. Dysk kupilem nowy

A problem jest taki ze gdy dysk jest bezczynny (no tak udało mi sie
wydedukować narazie) następuje takie głośne PIIIIIIII a potem (2 razy
sie zdażyło to) dysk sie wylaczyl, a potem wlaczyl. W pozostalych
wypadkach slychac wyraznie PIIIII i nic sie nie dzieje. Boje sie ze to
wada.

Czy to cos zwiazane z ostudzaniem? A moze z tym calym write-cashem...

Ma ktos lub mial takie objawy?