Re: skladanie Peceta

Autor: januszek (kezsunaj_at_ktory.mowi.spamerom.nie.irc.pl)
Data: Fri 23 Aug 2002 - 22:04:46 MET DST

>No nie wiem ilu ... Nie powinno to mieć raczej znaczenia dla
>czytelnika ... Tym bardziej, że netykieta tego nie określa ...

Bosze... jak czytasz kilkaset maili gdzie cytaty sa odznaczone ">" i
pusta linia to potem jak trafisz na maila bez lini i z innym
znaczkiemm to nie wiesz gdzie tresc a gdzie cytat... Uwierz mi,
przeszkadza. Ale fakt faktem, przeciez nikt mnie do czytanie czegos
takiego nie zmusza wiec wolnosc tomku w swoim mailerku :P

januszek