Re: Tani kontroler IDE z cache do zapisu

Autor: Tomasz Nowak (noto_at_polbox.com)
Data: Fri 23 Aug 2002 - 07:50:50 MET DST

> Ludziska kupują dyski EIDE i spodziewają się super wydajności, łeeee ...
ale
> lamerstwo :/
Człowieku, czy wiesz co piszesz .... Dyski IDE są szybkie, w ciągłych
odczytach bija dyski SCSI. Brak optymalizacji w ruchu głowica dykryminuje je
w systemach wielowątkowych.
Jeżeli prosiłem o pomoc w znalezieniu takiego sterownika to chyba oznacza że
wiem konkretnie czego mi trzeba. Nieładnie krytykować ludzi bez
uzasadnienia. W moim rozwiazaniu są długie odczyty i krótkie zapisy. Cache
na sterowniku ma słuzyć (jeżeli będzie taka mozliwość) tylko i wyłacznie do
operacji zapisu. Aplikacja postara się o optymalizację odczytów.
Dlatego dalej podtrzynuję swoje pytanie: sterownik IDE z cache do zapisu

Tomasz