Re: Co sie stanie ?? Prosze o pomoc.

Autor: Lukasz (lookaszg_at_wp.pl)
Data: Fri 23 Aug 2002 - 16:43:46 MET DST

ok, dzieki, wice ze znasz dobrze wiec jak masz chwilke czasu to zerknij
jeszcze na moja plyte glowna : tu jest instrukcja :
http://www.bcmcom.com/tech/sq594/594-man.pdf i na stronie 20 jest
opisane wsadzanie dimmow. kogo sie nie zapytam to mi mowia ze mozna wsadzic
2 x 64 mb dimm, zebym mial 128. Ale ja mam watpliwosci bo tam jest taki
fragment na poczatku :
 " The SQ594 mainboard features two 168-pin DIMM modules with each DIMM
supporting
8MB to 32MB of Synchronous DRAM using 1Mx64, 2Mx64 and 4Mx64 DIMM modules
(Asymmetrical single-and double -sided). "

Co chyba oznacza ze dwa sloty obsluguja kazdy od 8 do 32 mb ramu.

Sam juz nie wiem, jak mozesz to zapoznaj sie z tym i powiedz o co chodzi.

Z gory dzieki za pomoc,
Lukasz.