Re: RAID - pytań kilka

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Fri 23 Aug 2002 - 16:02:43 MET DST

Użytkownik "Juliusz 'Julas' Gonera" napisał:

> No to jest rozbieżność zdań, ponieważ Sniper mówi, że dyski
> nie muszą być identyczne...

Bo nie musza być. Jak pisałem, w przypadku różnic pojemnościowych, kontroler
pozwoli ci na utworzenie RAID'a uwzględniając pojemność mniejszego dysku.
Poza tym jeśli jeszcze raz przeczytasz wypowiedź Krzysztofa Oledzkiego, to
zauważysz w niej nieścisłość:

Pada odpowiedź na pytanie sugerująca, że dyski nie muszą być identyczne.

Tutaj twierdzenie, że jednak muszą być identyczne.

A tu na znowu na dobitkę, że identyczne wystarczą w RAIDzie linuxa. Szczerze
mówiąc po tej wypowiedzi zbaraniałem. Nie rozumiem kompletnie nic. Myślę, że
Krzysztof O. po prostu z rozpędu się zamieszał i tak mu wyszło. Proszę o
sprostowanie, ew. dokładniejsze wyjaśnienia.

Pozdrawiam,
Sniper