RE: ECS czy Shuttle - któraplyta lepsza?

Autor: Naremski, Radoslaw (RNaremski_at_krafteurope.com)
Data: Fri 23 Aug 2002 - 15:43:31 MET DST

> przeboleć... bo czasami zdaza sie im paść..Esperanze to juz
> inna bajka tu
> wysyp płytki to tylko kwestia czasu. Znam ludzi co
> poprzegrywali na to całe
> swoje filmoteki i teraz co druga sztuka się juz nie czyta.
> Najfajniejsze śa
> niektóre gdzie sfalowała się folia aluminiowa z lustra na
> skutek wypalania
> fajny efekt ..płyta z pęcherzami :))
heh :)

tak naprawde to nie dokonczylem mysli bo mi sie send wcisnelo zamiast
signature :)

chodzilo mi o to, ze teraz platinum jest 'dobre', a esper(m)anca jest
produktem 'popularnym'
tak samo z shuttle i ecs
zobaczycie ze za kilka lat pojawia sie jeszcze gorsze plyty (tak, to
mozliwe!),
a ecs bedzie postrzegana jako mainstream ;-)

Radek

--
na newsy pisze jako osoba prywatna