Re: co daje 7200 RPM?

Autor: See_you (seefiveyou_at_dns.easy.pl)
Data: Fri 23 Aug 2002 - 15:49:15 MET DST

"Witold Władysław Wojciech Wilk" <maniack-news_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl> wrote in message

> pod warunkiem, że ma się wiatraki w komputerze, które go będą zagłuszać,
> oraz powodować ruch powietrza. inaczej będzie słyszalny (komfort) i
> będzie się przegrzewał przy słabym chłodzeniu (awaryjność).
> a tak ogólnie to kopa tosię dostaje dopiero przy dyskach SCSI, ale to
> jest inna klasa sprzętu...

Gdyby do malej obudowy wlozyc dwie Baracudy - jadna tuz nad druga
to mam wrazenie, ze komp. by sie zapalil ;)
- od Baracudy zdazylem sie kilka razy oparzyc,
od IBMa jeszcze nigdy.
Sam mam dwa i to bez zadnych dodatkowych wentylatorow,
oczywiscie w zastosowaniach raczej domowych.
Najwiekszy halas slysze raczej od wentyli z procesora i zasilacza.
See_you