Re: co sadzicie o plytach ECS?

Autor: Krzysiek (silverman_at_oldschoolmotherfucker.com)
Data: Fri 23 Aug 2002 - 13:06:12 MET DST

"Sniper" <Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl>, wrote in

> No dobra, rozumiem, że to twój styl polemiki. Niech ci będzie.

Wiem, mam wredny i zlosliwy charakter jak na pomorzanian przystalo :)

> Zobacz: www.alejaja.prv.pl :-) Tam jest więcej.

Znam strone :)

> Ależ skąd. Czytam uważnie twoje opinie, bo często są bardzo sensowne.
> Tylko boli mnie to, że wyśmiewasz innych, gdy uważasz, że nie mają
> racji.

Odpowiedz dwa akapity wyzej :)

> Ja? Po prostu członkiem tej grupy. Czytam i wypowiadam się jak mam
> ochotę. Za GURU bynajmniej nigdy się nie uważałem. Daleko mi. Znam paru
> kotlesi, którym mógłbym pięty w tej branży lizać :-)

Rozumiem.

> Ale please... nie rozmawiajmy już o tym.

Wielki sprzedawca i tester dostal link i sie zamkna ;) Ale Ok juz nic nie
pisze.

> A tak na marginesie: może jakaś propozycja dobrego newsreadera? I nie
> pisz tylko, że NTG - wiem przecież.

Ja uzywam X-news www.xnews.prv.pl Nie jest "sexy" i troche pracochlonny w
konfiguracji ale bardzo fajny i multum mozliwosci w konfiguracji.

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!