Re: co sadzicie o plytach ECS?

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Fri 23 Aug 2002 - 12:22:22 MET DST

Użytkownik "Krzysiek" napisał:

> Jakos nie zauwazylem zeby to bylo wysmiewanie sie.

No dobra, rozumiem, że to twój styl polemiki. Niech ci będzie.

> Wyjasnij...

Eeetam, szkoda prądu. Tak tylko napisałem, żebyś zaczął szanować zdanie
innych.

Zobacz: www.alejaja.prv.pl :-) Tam jest więcej.

> Nikt Ci nei kaze. Postaw sobie filtr na moje posty i o problemie.

Ależ skąd. Czytam uważnie twoje opinie, bo często są bardzo sensowne. Tylko
boli mnie to, że wyśmiewasz innych, gdy uważasz, że nie mają racji.

> A kim Ty tu jestes ze tak piszesz?

Ja? Po prostu członkiem tej grupy. Czytam i wypowiadam się jak mam ochotę.
Za GURU bynajmniej nigdy się nie uważałem. Daleko mi. Znam paru kotlesi,
którym mógłbym pięty w tej branży lizać :-)

> a) czytaj dokladniej moje posty.

Czytam

> b) jak juz Ci radzilem postaw filtr i po problemie.

Ani mi się śni.

> Nie miales wczesnije racji i teraz probujesz sie odgryzc?
> Oj nie ladnie sie odgryzac.

Nie miałem racji? Masz na myśli GF 256 DDR vs GF 2 MX 400? Ha! Pamiętam,
pamiętam... ostro było.
Ale zmartwię cię. Zdania nie zmieniłem. Baaaa... nawet zrobiłem w domu 3
dodatkowe testy, które utwierdziły mnie w przekonaniach. Ale please... nie
rozmawiajmy już o tym.
I nie odgryzam się. Tylko dyskutuję. Jeśli tak to odebrałeś, to przepraszam.
Zaczepki bynajmniej nie szukam.

> BTW: A jak juz chcesz sie czepaic to prosze bardzo. Gdzie deklaracja
> kodowania polskich znakow?

No tak. Wiedziałem że mi na to zwrócisz uwagę. Sorki. Jakoś się nie mogę do
tego zabrać. W ogóle od dawna planuję zmienić przeglądarkę grup na jakąś
sexi, bo ta mnie dobija. Tylko mi się nie chce testować. Chyba za bardzo się
w kilka dyskusji wciągnąłem.
A tak na marginesie: może jakaś propozycja dobrego newsreadera? I nie pisz
tylko, że NTG - wiem przecież.

Pozdrawiam,
Sniper