Re: P4 i plyta glowna....

Autor: Krzysiek (silverman_at_oldschoolmotherfucker.com)
Data: Fri 23 Aug 2002 - 11:31:31 MET DST

">>Cichom<<" <cichom_at_kalisz.mm.pl>, wrote in

> Bo mialem dwie BE62 i w obu wywalily kondensatory i ruszly przy drugim
> podejsciu,

Plyta zeczywisce felerna.

> dalej zachcialo mi sie ST6 (kumpel juz mnie ostrzedgal)

Mialem plyte przez 3 miesiace cudo, miod i orzeszki :)

> dziadostwo super ne stabilne,

Tzn? Problem albo miales z konfiguracja albo trafiles na uszkodzony
egzeplarz.

> proc nie chal sie krecic

LOL A nie pomyslems ze trafiles na kiepskiego procka? Zreszta kreciles
procka gdy system byl niestabilny gratulacje. A co do krecenia na tej
plycie to C1A_at_1.5 byl innego zdania.

> i plyta wyla w nieboglosy jak jej sie zachcialo.

Trzeba bylo wziac do lapek manuala i przeczytac kiedy plyta Abit wyje...

Wniosek: procek ci sie przegrzewal, dlatego nei chcial sie kreci, dlatego
system byl niestabilny i plyta wyla.

> Poza tym Abit sam sie przyznal ze spieprzyl kondensatory na plytach od
> BE6 az do KT7A i moze dalej.

Po pierwsze jak juz to od BE6-II
Po drugie Abit nie mogl "spieprzyc" kondestator mogl najwyzej felerne
zainstalowac.
Po trzecie problem jest tylko z BE6-II, z KT7/A to narazie gdybanie.
Po czwarte jak bys nie zauwazyl Abit ostatnio spoznia sie z wypuszczaniem
najnowszych plyt w stosunku do konkurencji co pozwala na lepsze
dopracowanie konstrukcji i mozna sadzic ze historia BE6-II oraz KT7/A sie
nie potworzy.

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!