Re: P4 i plyta glowna....

Autor: >>Cichom<< (cichom_at_kalisz.mm.pl)
Data: Fri 23 Aug 2002 - 08:17:00 MET DST

 "Krzysiek" napisał

> Bo?

Bo mialem dwie BE62 i w obu wywalily kondensatory i ruszly przy drugim
podejsciu, dalej zachcialo mi sie ST6 (kumpel juz mnie ostrzedgal) i
dziadostwo super ne stabilne, proc nie chal sie krecic i plyta wyla w
nieboglosy jak jej sie zachcialo. Odeslalem 3 szt. do serwisu i z Abita
zrrrrrrrrrezygnowalem, zreszto wiele luda tak samo uwaza. Poza tym Abit sam
sie przyznal ze spieprzyl kondensatory na plytach od BE6 az do KT7A i moze
dalej. Plyta po okolo roku przestawala sie botowac z pierwszym razem, albo
poprostu kondensatory wyskakiwaly i tylko w lutowanie nowych pozostawalo co
przy ilosci 20 paru nie bylo tanie (ofkors jak plyta byla po gwaranji).

--
  Cichom       powered by:
[ cichom_at_kalisz.mm.pl cichom_at_tlen.pl gg 1651760]