Znikanie obrazu z monitora

Autor: KARO (karo-usun-_at_robson.jest.boski.org)
Data: Fri 23 Aug 2002 - 09:13:16 MET DST

Wczoraj pierwszy raz mi się tak stało: po kilku godzinach pracy nagle
obraz zniknął na ułamek sekundy, za chwilę chwilę zniknął na sekundę i
zaczął tak migotać (znikać: cały ekran czarny, i znowu się pojawiał),
a za kilka mintu zniknął już całkowiecie i musiałam zresetować
komputer.
Nie pomogła zmiana częstotliwości odświeżania z "optimal" na 85 Hz
(tyle jest maksymalnie) bo za kilkanaście minut zaczęło się robić to
samo - czym to może być spowodowane?

KARO(lina)