Re: co sadzicie o plytach ECS?

Autor: Peli (ipam_at_wp.pl)
Data: Thu 22 Aug 2002 - 21:19:47 MET DST

nowsza.

Nie mów .................. naprawdę nie chciałbyś np. P4 ?
Potrzeba z a w s z e jest . Staroci nikt nie lubi .
Tylko to co nie możesz zmienić - musisz polubić.
Wszyscy stosują tą zasadę. Ja też . I tego nie kryję- że np. nie mam potrzeby.

B o n i e m a n i c i n n e g o !
Gdyby jednak miał wybór - to nie pisałby na 486 lecz na Pentium 4 z LCD.
A po tygodniu sam by się dziwił jak mógł pracować na DX4 .
            Powinieneś napisać:
Jakoś mu to m u s i wystarczyć i sobie z tym r a d z i .
Tylko
dlaczego Tatę tak męczysz ? On też chciałby poznać nowe programy.
Nie lepsza jakas tania modernizacja na ECS-ie ( za grosze ....... ).
Rozumiem -> napewno nie masz na to ............czasu .

> Nie kazdy musi. Rozumiem, ze musisz co roku instalowac nowa i lepsza
> wersje okienek?

Ale każdy by chciał . K a ż d y !
A to, że nie może - nie znaczy że nie chce lub , że nie musi .

j.peli

P.S. Ja nadal pracuję w W98 SE .
           Tylko - coraz szybciej i sprawniej ( co rok) -
           bo mam coraz nowszą technologicznie i konstrukcyjnie
           płytę bazową Firmy ECS ! :-)))))))))))))))))))))))

Przyjacielska Porada :
Napuść binladena na esc -> pozbędziesz się problemów z tą firmą .