Re: ECS czy Shuttle - któraplyta lepsza?

Autor: von_Kowal (von_Kowal_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 22 Aug 2002 - 21:45:29 MET DST

Użytkownik "Naremski, Radoslaw" <RNaremski_at_krafteurope.com> napisał w
wiadomości news:59AE3673AB5BD311952B002035AE39B804F6256A_at_kjsplwarshrexc1...
> dawno dawno temu plyty Shuttle byly najgorszymi, jakie istnialy (pod 486
np)
> dawno temu plyty Platinum byly najgorszymi jakie istnialy

E nie przasadzajmy nawet w czasach swojej swietności Shutlle nie waliły się
tak jak ECS-y

> teraz Platinum reklamuje sie jako markowy produkt
> a role szajsu przejela Espermanca itp

Bo ogólnie rzecz biorąc Platinium to płytka wmiarę juz niezawodna. Mozna na
niej nagreać jakieś pierdoły filmy lub cos takiego co jak padnie to da się
przeboleć... bo czasami zdaza sie im paść..Esperanze to juz inna bajka tu
wysyp płytki to tylko kwestia czasu. Znam ludzi co poprzegrywali na to całe
swoje filmoteki i teraz co druga sztuka się juz nie czyta. Najfajniejsze śa
niektóre gdzie sfalowała się folia aluminiowa z lustra na skutek wypalania
fajny efekt ..płyta z pęcherzami :))

Pozdrawiam