Re: Wyjście TV

Autor: Dexter (dexter_at_astercity.net)
Data: Thu 22 Aug 2002 - 21:51:13 MET DST

..
> Czy jest jakaś duża różnica między wyjściem TV na Ati 8500 a Gainwardem
> Ultra/650 XP, lub innych kartach GF4 Ti

Jest i to znaczna. Ja ostatnio spalilem karte a raczej uklad odpowiedzialny
za TVout na GF2MX. Stery sa do d... i uklad nie wytrzymal ustawienia
klonowania. Zamiast mnie ostrzec to podal tak jak na monitor i poszedl z
dymem uklad scalony.
Jezeli zalezy CI na jakosci TV out to tylko ATI.
Pozdro
Dexter