Re: Jak to sie dzieje?

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Thu 22 Aug 2002 - 20:17:01 MET DST

On Wed, 21 Aug 2002 07:08:07 +0200, januszek
<kezsunaj_at_ktory.mowi.spamerom.nie.irc.pl> wrote:

>Od kilku lat, ilekroc wymienialem procka to zawsze zmienialem tez
>plyte... z koniecznosci... Rozszezalnosc realizowana poprzez wymiane
>procka to mit i chwyt marketingowy. W rzeczywistosci jest tak, ze
Nie zartuj. W ostatniej plycie pod intela jaka ekspoloatuje mialem
cel333 (slot), Cel366_at_550 (przejsciowka), cel 633_at_910 (przejsciowka
pod FCPGA) a wszystko to na boskiej BH6 1.1 Aktualnie byle zmuszony
wrocic do cel366 ale ma nadzieje tylko chwilowo. Juz mam na oku P3 700
w korzystnej cenie.
Mam tez "stara" plyte Asusa na KT133A. Byl w na niej D800_at_1000, teraz
jest A1600+ (pewnie tez go podkrece) a po nim sie zobaczy.

>zanim procek na tyle sie zestarzeje zeby go zmieniac to okaze sie ze
>pojawily sie jakies nowe rozwiazania, wiec mimo fizycznej
Najczesciej rozwiazania, ktorych nie wykorzystasz. Przeciez nie polece
do sklepu zeby tylko sobie kupic Plyte z USB 2.0, nie wywaale dwoch
dyskow ATA133 tylko dlatego ze wchodzi serial ATA - najpierw to
wszystko musi na siebie zapracowac.
Poza tym jak jak wskazuja doswiadczenia supermarketow mozna uzywac P4
1.6 na SDRAMach i tez byc szczesliwym - odpada wiec argument
przesiadki na szybsze pamieci. Takie rzeczy robia albo Ci, ktorzy maja
za duzo kasy, albo Ci, ktorzy rzeczywiscie tego potrzebuja.

>Dziekuje bardzo :)
Nie ma za co.

Pozdrawiam
GLide