Re: jaka grafika zamiasta GF2 GTS

Autor: -=Przemek=- (cornhole_at_darmo.alter.pl)
Data: Thu 22 Aug 2002 - 20:18:23 MET DST

Użytkownik "Maly rozowy prosiaczek" <mkl_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Mam GF2 GTS, ale chce go zmienic na karte z wyjsciem tv. Co byscie
polecili
> do 700 zl, zeby karta w niczym nie ustepowala (przede wszystkim w 3d) tej,
> ktora mam teraz?

co pieniędzy masz za dużo? Czy może jesteś kolejnym, który chce nakręcać tą
spiralę sprzęt-oprogramowanie (im gorsze oprogramowanie piszą, tym trzeba
lepszego sprzętu, a im ludzie mają lepszy sprzęt, tym mniej uwagi poświęca
się optymalizacji programu).
Ja tam niedawno dopiero kupiłem GF2 i zastanawiam się po co komu coś
lepszego? (no, chyba, że ktoś jest profesjonalistą, grafikiem, itd.)