Re: co sadzicie o plytach ECS?

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Thu 22 Aug 2002 - 13:06:14 MET DST

Użytkownik "GLide" <glide_at_terramail.pl> napisał:

> Zartujesz? Mam w drugim kompie BH61.1 (swoje lata juz ma i gwarancja
> dawno minela) i jakos nie czuje potrzeby wymiany na nowsza.

Dokładnie. Nie wszystkie zastosowania wymagają ciągłego wywalania pięniędzy,
bo jak mówi mój znajomy to choroba maniaków. Ja posiadam jeszcze jeden stary
komputer z Pentium 233 MMX. Działa pod kontrolą Win 95 OSR2, obsługuje
edytor tekstów i tuner telewizyjny. Nie widzę najmniejszej potrzeby wymiany
tego kompa na nowszy - zwłaszcza, że razem z monitorem jest może warty 500
zł - tyle co dobra płyta główna.

Pozdrawiam,
Sniper