Re: Lite-on do kitu?

Autor: Ambersil (mr_ambersil_at_interia.pl)
Data: Thu 22 Aug 2002 - 11:56:41 MET DST

Czesc

> Heja miesiac temu kupilem w Lodzi Liteonka 40 juz z mt rainer i nowym
> biosem:)) + Nero oczywiscie bez pudla za 300zl, qmpel ma LG-porazka:))
> Wszyscy mowili nie kupuj zloma Lite-ona ale 2miechy czytalem testy
> specyfikacje itd, hcialem wydac kase raz a dobrze i moge polecic ja
kazdemu
> po upgrade biosu bedzie 48zamiast40 to byl duzy czynnik na + przy zakupie
> Nagrywarka zajebista!!! A podkrecac narazie nie bede poco gdzie ja takie
> plyty kupie x48:))) Pozdrawiam

czegos tu nie rozumiem. Tu chodzi o ten bios na plycie glownej czy jakis
inny ;)?? I co to jest rainer?

PS
czy te nagrywarki maja jakis system zabezpieczen przed niestabilna praca
systemu (czy jakos tak) cos w stylu Burn Proof
PSS
Sory za (być może) głupie pytania ale nie znam się na tym a chcę kupić dobrą
angrywarkę

pozdrawiam