Re: Teac CD-W540E i Communication failure

Autor: SparkMan (yes_at_box43.pl)
Data: Thu 22 Aug 2002 - 11:19:51 MET DST

On Thu, 22 Aug 2002 10:44:04 +0200, "trsr" <trsr_at_ch.onet.nospam.pl> wrote:

>Sprobuj:
>1 - podlaczyc spawarke jako "jedyna" na tasmie (chwilowo odpiac CD-Rom, lub
>skonfigurowac w ten sposob: Primary: master- Hdd, slave - nagrywarka ...
>Secondary: master - Hdd2, slave - cd-rom) ... sprawdz tez sama tasme
>podlaczeniowa (chociaz to nie powinno byc problemem - czy kabel jest zgodny
>z Udma33 czy 66/100/133 ???)
Kabel jest zgodny z Udma33, CD-ROM pracuje na Udma 33.
W biosie wszystko pieknie wykrywa, ale mogę sprobować wykorzystac tasme,
ktora otrzymalem z nagrywarka. Jest ona owiele krotsza od tej ktora
aktualnie uzywam.
Pomieszam kablami, moze cos to da.

>2 - sprobowac zainstalowac nowsza wersje ACPI (gdzies powinno byc na stronie
>adaptec-a - chociaz rozwiazuje to problem zazwyczaj braku jakichkolwiek
>napedow CD - patrz tez artykuly na www.cdrinfo.pl)
>3 - zmienic soft do obslugi nagrywarki (chociaz prawde mowiac ja i moi
>znajomi posiadajacy nagrywarki tej firmy nie narzekamy na Nero...)
Wlasnie sciagnelem najnowsze ACPI (ACPI, ktore mam zainstalowane to
standardowe z win98SE. ver.1.0)
Moi znajomi tez nie narzekaja na Nero.

>Pozdrawiam (jesli nie pomogly powyzsze punkty, to albo cos nie tak masz z
>sterami kontrolera HDD (lub z samym kontrolerem HDD), albo spawarka nadaje
>sie do zawodow sportowych typu rzut mlotem ;))
Wczoraj ja kupilem, wiec raczej nie bede jej wykorzystywal do rzutow ;)
Chyba, ze w sprzedawce...

SparkMan
yes_at_box43.pl