Re: pisma komputerowe (dlugie)

Autor: Zbyszek (zby_at_skrzynka.pl)
Data: Thu 22 Aug 2002 - 11:29:21 MET DST

"Smoq" <smoq__at_USUNTOpoczta.onet.pl> wrote in message

> Oj siermiezne, ale z drugiej strony ciekawe to byly czasy. W zasadzie
tylko
> Komputer sie nadawal do czytania i jeszcze jedno pisemko, ktorego nazwy
juz
> nie pamietam. Oprocz tego byl jeszcze Bajtek. I to chyba juz wszystko! Nie
> bylo za bardzo problemow z wyborem :).

Ja nadal prenumeruje PCWK, natomiast kiedys jeszcze czytalem PCMagazine
dopoki sie nie skonczylo. Obecnie jeszcze doszedl do tego Computerworld
(raz, ze papier, dwa dostep do archiwum!) oraz Networld (a co, lubie IDG;) )
i jeszcze rozwazam CXO, ale to juz NTG.

PCKurier jak juz Autor watku wspomnial po zmianie odszedl od TG w strone
zarzadzania, natomiast jesli chodzi o tematy czysto sprzetowe i testy, to
tylko "http://....." oraz pl.comp.pecet ;)

pzdr
Zbyszek