Teac CD-W540E i Communication failure

Autor: SparkMan (yes_at_box43.pl)
Data: Thu 22 Aug 2002 - 09:37:52 MET DST

Kupile soie wlasnie nagrywarke Teac CD-W540E.
Podlaczylem ja jako master, a jako slave mam CD-ROM Asus.
Na drugim kablu mam dwa dyski.
Przy uruchamiani bios wszystko wykrywa, wiec nie ma problemu.
W windows 98SE Nagrywarka jest widoczna i odczytuje plytki.
Dopiero przy probie nagrania wywala komunikat:
Communication failure
Zdazylo mi nagrac 1 MB i wyskoczyl powyzszy komunikat.
I tak jest za kazdum razem, niezaleznie od ustawien.
Uzywam programu Nero 5.5.9.0

Moze ktos zetkna sie z tym problemem i wie jak sie go pozmyc ?

SparkMan
yes_at_box43.pl