Re: Karta graficzna z TV-OUT'em

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Thu 22 Aug 2002 - 08:00:10 MET DST

Użytkownik MC <emsi@__alpha.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ak109k$eiv$1_at_news.tpi.pl...

> Użytkownik "de4th" <de4th_suX.spAm__at_wp.pl> napisał w wiadomości

> Mam na mysli jakosc wyjscia TV - jest katastrofalnie niskiej jakosci. Nie
> mowie ze TVOut na pozostalych kartach jest idealny (bo nie jest) ale w
> porownaniu do wyzej wymienionych jest o NIEBO lepszy (u mnie przynajmniej
> moge spokojnie czcionke pod ikonami przeczytac.)
> Zaraz tu zaczna walic posty jaki to na nVidiach piekny TVOut maja.

no wlasnie !! mam GF 2 MX Prolinka (TV-Out na Crontel'u) kabel 5 m obraz
pod DivX porządny

> Hmm w cenach to tak za bardzo nie siedze ale poszukaj cos z Xpert'ow ,
Rage
> Fury (ew. Pro) - byle byla na chipie Rage 128 lub nowszym (czyli R128 Pro
> lub Radeon : ))

fakt za te pieniądze najlepiej poszukac ATi na Rage

(niestety te karty chyba nie obsługują TvinView czy DualHead czy jak to ta
msie nazywa - wiec jesli komp masz w innym pokoju z TV w Innym to będziesz
miał problem bo wlaczając film nie będziesz widział pulpitu :-(