Re: Karta graficzna z TV-OUT'em

Autor: MC (emsi_at___alpha.net.pl)
Data: Wed 21 Aug 2002 - 23:22:07 MET DST

Użytkownik "de4th" <de4th_suX.spAm__at_wp.pl> napisał w wiadomości
> MC <emsi@__alpha.net.pl> zapodał:
>
> :: Daj sobie chlopie spokoj z wszelkimi Rivami , Dżiforsami itd majac
> :: na mysli TV-Out !
>
> A mozna bardziej sprecyzowac?!
Mam na mysli jakosc wyjscia TV - jest katastrofalnie niskiej jakosci. Nie
mowie ze TVOut na pozostalych kartach jest idealny (bo nie jest) ale w
porownaniu do wyzej wymienionych jest o NIEBO lepszy (u mnie przynajmniej
moge spokojnie czcionke pod ikonami przeczytac.)
Zaraz tu zaczna walic posty jaki to na nVidiach piekny TVOut maja.

> konkretny model ATI bys mi polecil (model uzywany od 100-120zl)?

Hmm w cenach to tak za bardzo nie siedze ale poszukaj cos z Xpert'ow , Rage
Fury (ew. Pro) - byle byla na chipie Rage 128 lub nowszym (czyli R128 Pro
lub Radeon : ))

--
MC
http://eusmc.com