Re: Kabel USB w HP845

Autor: piter (gpik_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 21 Aug 2002 - 22:13:38 MET DST

Użytkownik "-=Przemek=-" <cornhole_at_darmo.alter.pl> napisał w wiadomości

> a czy sprawdzałeś może co robi w takiej sytuacji:
> Drukujesz stronę, na której są 2 rysunki - jeden w odcieniach szarości, a
> drugi kolorowy. Czy da się tak ustawić, aby ten szary drukowała tylko
> czarnym, a kolorowy już na kolorowo?

nowe sterowniki maja taka mozliwosc ale tylko odnosnie calego wydruku
czyli albo wszystkie szarosci drukuje tylko czarnym albo kolorowym na szaro

> Jakie są Twoje ogólne wrażenia dot. tej drukarki? Cena (ok. 270-80zł
wydaje
> się atrakcyjna, a głowice zawsze da się IMHO jakoś kilka razy napełnić -
> przynajmniej czarne)

ja swoja już napelnilem 3 raz i jest jeszcze ok
co do koloru to wydrukowalem w ciagu minionego roku chyba 2 kartki na
kolorowo i pare dni temu okazalo sie ze nie ma czerwonego - pewnie wysechl
:(