Re: Kabel USB w HP845

Autor: -=Przemek=- (cornhole_at_darmo.alter.pl)
Data: Wed 21 Aug 2002 - 20:34:41 MET DST

Użytkownik "Chemical" <chemical_at_leon.nano._pl> napisał w wiadomości

> To moja pewnie jest zepsuta bo drukuje również z wyjętym cartridge
> kolorem. I nic jej się przy tym nie drze.

a czy sprawdzałeś może co robi w takiej sytuacji:
Drukujesz stronę, na której są 2 rysunki - jeden w odcieniach szarości, a
drugi kolorowy. Czy da się tak ustawić, aby ten szary drukowała tylko
czarnym, a kolorowy już na kolorowo?

Jakie są Twoje ogólne wrażenia dot. tej drukarki? Cena (ok. 270-80zł wydaje
się atrakcyjna, a głowice zawsze da się IMHO jakoś kilka razy napełnić -
przynajmniej czarne)