Stacja 1,44" SCSI!!!

Autor: Hades (ozyrrys_at_wp.pl)
Data: Wed 21 Aug 2002 - 16:06:09 MET DST

Swego czasu ktos na liscie poszukiwal stacji dyskietek SCSI.
Sporo osob w tym nie ukrywam ze i ja twierdzilo ze nic takiego
nie istnieje. I tu okazalo sie ze nie jest to prawda. Dzis wlasnie
taki naped trafil w moje rece, a wiec cos takiego jednak istnieje.
Zeby jednak wyjasnic jak to wyglada faktycznie, informuje ze w
zasadzie sam naped to typowa stacja (w tym wypadku Teac)
tylko ze jest do niej dolaczana specjalna plytka ze zlaczem
SCSI poprzez ktore jest ona wlasnie podlaczana do kontrolera
SCSI. Jak to pracuje jeszcze nie wiem. Ile kosztuje i czy jest
na sprzedaz? Tez jeszcze nie wiem. Z racji ze jest to rzecz
bardzo nietypowa nie bede chcial sie tego pozbyc chyba ze
ktos bedzie w stanie zaoferowac kwote rzedu xxx zlotych.
AM