Re: Dziwny problem !

Autor: kimeRb (kimerb_at__nospam_wp.pl)
Data: Wed 21 Aug 2002 - 02:44:04 MET DST

> No cóż. Popularne systemy Windows nigdy nie działały bezproblemowo.
> A ze mam odczucia odmienne od obowiązujących ????

odczucia kazdy moze miec,ale nie powinien narzucac ich innym...
wojen nt wyzszosci intela/amd/i innych bylo juz duzo
i nie chce/nie mam ochoty wiecej tego sluchac...
nie mialem zamiaru Cie urazic ...
wiec w tej kwestii EOT

> Skoro taki biegły w komputerach, to co autor wątku ma zrobić ze swoim
> kłopotem???

podczas kopiowania win xp
buforuje dane stad te zwalnianie,
najlepszym sposobem na to jest instalacja cacheman'a
[ http://www.outertech.com/ ]
jest tam opcja,w ktorej wylaczyc buforowanie
[ w moim przypadku pomoglo ]
jak nie pomoze to daj znac :)

--
kimeRb