Re: Dziwny problem !

Autor: Janek (jan.bak_at_wp.pl)
Data: Tue 20 Aug 2002 - 23:00:40 MET DST

Użytkownik "Virus" <mailto:pawelsz100_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Gdy kopiuję duże pliki (np. filmy) to system strasznie zwalnia tz.bardzo
> wolno się uruchamiają wszelkie okna nowe np. GG, Mój komputer...

A czegoś się spodziewał . Od kiedy używasz PC tów ???
Tak było, jest i będzie

Stare otwierają się szybciej bo są w pamięci.
Nowe trzeba odczytać, ale procesor zajmuje się kopiowaniem i nie poświęca
zbyt wiele czasu na inne zadania.

Sugestie ???
Kup sobie komputer z 2 procesorami a jeszcze lepiej z 4096 szt. Pentium P4
na pokładzie.