Dziwny problem !

Autor: Virus (pawelsz100_at_interia.pl)
Data: Tue 20 Aug 2002 - 20:26:57 MET DST

Witam.

Mam następującu problem:
Gdy kopiuję duże pliki (np. filmy) to system strasznie zwalnia tz.bardzo
wolno się uruchamiają wszelkie okna nowe np. GG, Mój komputer...
Dzieje się tak również gdy dłużej pogram w jakąś grę.
Mam zainstalowanego Wina XP a kontrolery mają poustawiane: użyj DMA jeżeli
dostępne.
Na primery master działa mój podstawowy dysk działający na UDMA 5, a na
secondary slave działa CD-ROM Multi-World DMA 2. Czasami podpinam drugi dysk
na secondary slave i w windzie też działa na UDMA

Moja konfiguracja:

Athlon XP 1600+
256DDR
ECS K7S5A