Re: Scandisk zawiesza komputer, problem z dyskiem!

Autor: semp (semp_at_semp.prv.pl)
Data: Tue 20 Aug 2002 - 22:43:47 MET DST

In article <3d625a5e_2_at_news.vogel.pl>, pioz_at_go2.pl says...
> Przede wszystkim spróbuj zadać pytanie o nagrywarkę w oddzielnym wątku, ten
> zrobił się tak długi że wątpie by komuś jeszcze chciało się go czytać :-)
> A serio to sprawdź czy masz ustawione DMA dla nagrywarki (dysku zresztą
> też).
> Spróbuj użyć inny program do wypalania, zawsze używałem Nero i nie było
> problemów...

I z nagrywarka problemy ustapily! Musialem odinstalowac programy do
obslugi starej nagryarki. I poskutkowalo. To dziwne, bo te programy
zawsze zamykalem i wywalalem z systraya przez alt+ctrl+delete i wtedy sie
wieszalo.Musialem je odinstalowac. Jest teraz glupia sytuacja, bo zeby
miec dostep do niektorych pplyt nagrywanych pakietowo musze jeszcze raz
zainstalowac programy do obslugi starej nagrywarki i wtewdy pewnie znowu
nie bede mogl wypalac plyt. Nie jest to wygodne rozwiazanie, ale jest.

Stara nagrywarka miala funkcjonowac jako CD-ROM.

Chyba wszystko co bylo do powiedzenia w tym watku zostalo powiedziane.
Nie ma zadnuych nierozwiazanych problemow. Ten przypadek nie trafi do
archiwum x... :)
pozdrawiam
semp.

www.thexfiles.prv.pl <-- archiwum x