Re: Scandisk zawiesza komputer, problem z dyskiem!

Autor: PioZ (pioz_at_go2.pl)
Data: Tue 20 Aug 2002 - 17:03:41 MET DST

> A dziekuje :) A wlasciwie to dziekuje, bo to Ty mi wszystko wyjasniles.

Bardzo proszę :-)

> Nadal nie wiem tlyko co zrobic z nagrywarka. Przy wypalaniu plyt objawy
> nie usapily i nadal sie wiesza!

Przede wszystkim spróbuj zadać pytanie o nagrywarkę w oddzielnym wątku, ten
zrobił się tak długi że wątpie by komuś jeszcze chciało się go czytać :-)
A serio to sprawdź czy masz ustawione DMA dla nagrywarki (dysku zresztą
też).
Spróbuj użyć inny program do wypalania, zawsze używałem Nero i nie było
problemów...