Re: Myszka optyczna. Jaka ?

Autor: Henry\(k\) (henrico8_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 20 Aug 2002 - 14:30:42 MET DST

Użytkownik "Rudolf" <rudolf_at_alpha.net.pl> napisał w wiadomości

> Może miałem szczęście ale za IntelliMouse Optical dałem 90 PLN Łódź
Selgros

Hi, ja miałem jeszcze cyferkę 1 przed tym co Ty :-)

> Od momentu jak mam swoją myszkę i siadam przy kompie z kulkowym dziełem
> sztuki (niezależnie od modelu i marki) to czuję jakby mi ktoś rękawicę
> bokserską założył na dłoń.

Ja tyż :-)

> Warto, chętnie wydam te +50 pln za taką myszkę; jak nie używasz optycznej
> (nie wiem jak inne mówię o MS) to może ci sie tak wydawać, ale spróbuj
> popracować na tej i wrócić do kulki, powodzenia.

Oj tak, ciężko... Ile to już razy grzebłem o blat taką "kulką" w robocie...
:-)

> Jest to _najlepsza_ myszka jakiej kiedykolwiek używałem, nie mam z nią
> absolutnie żadnych problemów, chodzi precyzyjnie na prawie każdej
> powierzchni (poza lustrami itp).

Potwierdzam niezawodność, bezproblemowość i precyzję. A jak jeszcze kupiłem
sobie taką fajną dużą podkładkę pod mysz z materiałem na miękkiej gąbce to
mam miękko pod łapką i super precyzyjne ruchy bo mysz ogląda gęstą siateczkę
włókien materiału.

Pozdro.

--
Henry(k)