Re: Myszka optyczna. Jaka ?

Autor: Rudolf (rudolf_at_alpha.net.pl)
Data: Tue 20 Aug 2002 - 16:18:07 MET DST

"plitkin" <plitkin_at_interia.pl> wrote in message
> Mam nadzieje ze ten usmieszek oznaczal zart, a nie powazna odpowiedz
> czlowieka zadowolonego z MS.
Baaaardzo zadowolony z produktu MS, jak z żadnego innego MS

> Moze ich myszy i sa dobre, ale sa DROGIE!
Może miałem szczęście ale za IntelliMouse Optical dałem 90 PLN Łódź Selgros

> Bierz A4Techa - nie sa zle! Z myszkami to naprawde rzadko cos sie
dzieje....
> Sam jade na kulkowym A4Techu,
Od momentu jak mam swoją myszkę i siadam przy kompie z kulkowym dziełem
sztuki (niezależnie od modelu i marki) to czuję jakby mi ktoś rękawicę
bokserską założył na dłoń.

>Poprostu nie warto przeplacac.
Warto, chętnie wydam te +50 pln za taką myszkę; jak nie używasz optycznej
(nie wiem jak inne mówię o MS) to może ci sie tak wydawać, ale spróbuj
popracować na tej i wrócić do kulki, powodzenia.

Jest to _najlepsza_ myszka jakiej kiedykolwiek używałem, nie mam z nią
absolutnie żadnych problemów, chodzi precyzyjnie na prawie każdej
powierzchni (poza lustrami itp).

Pozdrawiam
Rudolf